Hvornår har du sidst siddet i et rent tog?
DSB’s tog er så nussede, at man ikke skulle tro, de nogensinde blev gjort rent. Effektiviseringen har vist taget overhånd.
DSB’s tog er så nussede, at man ikke skulle tro, de nogensinde blev gjort rent. Effektiviseringen har vist taget overhånd.
Politiken kårer hver uge, hvem der har haft en god uge – og hvem der har haft en dårlig uge.
Handlinger, der virker sympatiske, efterfølges ofte af konsekvenser, der peger i modsat retning.
Voldtægter og mænds vold mod kvinder er et emne, der med jævne mellemrum tages op. Her forklarer Susanne Staun, hvordan debatten bliver afsporet med forskellige strategier.
Du har har forhåbentlig holdt fri og koncentreret dig om alt andet end dansk politik i denne uge. Så er det godt med en kort statusrapport fra Christiansborg. Velkommen til denne uges Borgen indefra.
Vi var engang nødt til at afbryde en legeaftale i utide, fordi børnene – på min datters opfordring – blev ved med at kalde hinanden Donald Trump.
Stamning har været en afgørende faktor i mit liv. Det er mit kors – og noget, jeg og tusinder af andre kæmper med hver dag.
Vi er alle afhængige af de digitale tjenester, men de er ekstremt sårbare. Det bør både vi, de og staten tage mere alvorligt.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes