Naturligvis skal videnskab kritiseres, men det stiller krav til argumentationen
Hvis man vil kritisere konkrete, veletablerede videnskabelige resultater, så kræver det systematisk dokumentation og en metodisk tilgang.
Hvis man vil kritisere konkrete, veletablerede videnskabelige resultater, så kræver det systematisk dokumentation og en metodisk tilgang.
Det kan virke håbløst at være facebookmodstander i et facebookbegejstret samfund som det danske, men jeg fortsætter min ensomme kamp.
Hvilken historie er det, vi skal fortælle? Den om en klimakatastrofe? Eller den om en god grøn fremtid?
Det er til at græde over, når Maren i kæret med sin pseudovidenskab lokker folk på herrens mark.
Liu Xiaobo, der fik Nobels Fredspris i 2010, er død. Men hans hustru, der aldrig har interesseret sig for politik, sidder stadig i husarrest. To pander er nu på vej fra Kina til Københavns Zoo, men tør danske politikere afvise dem og sende et signal til Beijing?
Det er sigende, at konceptbutikken Kaktus København holder til i hipsternes yndlingsgade. Det undergraver ikke velfærdssamfundet, men det løser heller ikke den stigende ulighed.
Situationen i Jerusalem er eskaleret efter strid om metaldetektorer ved indgangen til muslimsk helligdom.
Jeg har arbejdet, siden jeg var 9 år gammel. Nu synes jeg, at jeg har aftjent min værnepligt. Jeg er closed for business, færdig og taget på en forlænget ferie, der aldrig slutter, forklarer cand.jur. Malene Lei Raben i et utraditionelt farvel til arbejdsmarkedet.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes