Skulle jeg virkelig være en bolighaj?
For en lavindkomstfamilie som min er det at leje ud sporadisk blevet vores strategi for at kunne blive boende i vores helårsbolig – også når vi ikke længere kan arbejde.
For en lavindkomstfamilie som min er det at leje ud sporadisk blevet vores strategi for at kunne blive boende i vores helårsbolig – også når vi ikke længere kan arbejde.
Den danske velfærd er afhængig af eksport og gode handelsaftaler. Men danskerne har fået det så godt, at de har glemt det, siger direktør for Tican-slagteriet i Thisted, Ove Thejls.
Hvordan skaber man det menneskelige løft, der kan få restgruppen ind på sporet og i gang med en uddannelse.
Præsentationen var nok lidt ufiks, men Matadors mor ramte uhyggeligt præcist.
Politiken kårer hver dag, hvem der har haft en god dag – og hvem der har haft en dårlig dag.
Mads Zacho, Politikens debatredaktør, bygger værn imod, at afvigende synspunkter ædes råt.
En række forskere står frem og kritiserer, at Politiken har bragt især et omstridt debatindlæg, uden at skrive, at der ikke er videnskabeligt belæg for de ting, der påstås.
Politikernes symbolske løsninger fjerner ikke de bagvedliggende årsager til migration og flugt.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes