Behøver jeg være statskassens ønskebarn?
Angående fremdriftsreform, uddannelsesloft og at gøre tingene på normeret tid, så har jeg gjort præcis, som politikerne ønsker og sprunget efterskole, slinger og sabbatår over. Men er jeg lykkelig?
Angående fremdriftsreform, uddannelsesloft og at gøre tingene på normeret tid, så har jeg gjort præcis, som politikerne ønsker og sprunget efterskole, slinger og sabbatår over. Men er jeg lykkelig?
Der sker i disse år en demokratisering af den offentlige samtale, men avisens tilblivelse er ikke et kollektivt anliggende.
Kampen for lige rettigheder er langtfra slut. Der er stadig en række punkter i familielivet, hvor kvinder bliver diskrimineret og deres krav og behov ignoreret. Kæmp med os.
Når Pia Kjærsgaard prioriterer Danmark over internationale anliggender, kan hun ende med at sætte Danmarks interesser bagest.
Politiken kårer hver dag, hvem der har haft en god dag – og hvem der har haft en dårlig dag.
Min barndom var præget af psykisk omsorgssvigt. At jeg som voksen satte mig i universitetets aula, skete takket være min vilje til at skabe et liv, der afspejler mine kompetencer – og ikke mit baglands tilstand.
Hvordan harmonerer regeringens plan om at udfase tobak med, at ministeren har givet udtryk for, at man ikke vil straffe tobakssalg til børn?
Det er glædeligt og et udtryk for integration og samfundsforståelse, når det unge syriske par, som Inger Støjberg fik adskilt, nu går rettens vej.
Vi har ikke tænkt os at vente på revolutionen, eller på at venstrefløjen har 90 mandater alene. Lad os samle rød blok og vælte regeringen.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes