Lige om lidt bliver jeg kommunist
Salget af Post Danmark, Dong m.fl. har svækket min tro på kapitalismen.
Salget af Post Danmark, Dong m.fl. har svækket min tro på kapitalismen.
En mand, der har problemer med det at være mand, afslører en hvis mangel som mand og diskvalificerer nærmest sig selv som mand.
Mange opfatter Københavns Vestegn som et område, man bare skal igennem for at komme bort. Men prøv at kigge forbi.
Uretfærdigheden er løbet løbsk. Uligheden er gået amok. Dekadencen risikerer at indhente os.
Hvor må det være frygteligt for en mand at være så dårligt opdraget, at han ikke fatter almindelig medmenneskelig respekt og ord så simple som ‚ja‘ og ’nej‘. Hersker der tvivl om, at det er ironisk ment?
Hvor må det være frygteligt for en mand at være så dårligt opdraget, at han ikke fatter almindelig medmenneskelig respekt og ord så simple som ‚ja‘ og ’nej‘. Hersker der tvivl om, at det er ironisk ment?
Politiken kårer, hvem der har haft en god uge – og hvem der har haft en dårlig uge.
Løsningen på flygtningestrømmen skal ikke ske inden for Europas lukkede døre, men derimod inden for Libyens grænser.
Andelshavere har ret til at blive boende som lejere efter en konkurs. Men fremover skal de betale en høj husleje til den nye ejer, foreslår regeringen.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes