Trump og Putin åbner nyt samarbejde i Syrien med overraskende aftale om våbenhvile
USA anser aftale om våbenhvile i det sydvestlige Syrien som et gennembrud for en fremtid uden Assad.
USA anser aftale om våbenhvile i det sydvestlige Syrien som et gennembrud for en fremtid uden Assad.
Jeg har til dato til gode at opleve en person blandt publikum rejse sig og kalde mig for perkersvin, landsforræder, terrorist eller vantro. Ikke desto mindre er det hverdagen på Facebook krydret med alvorlige trusler mod min person.
Jeg bliver rasende, når jeg læser, hvordan unge kvinder, der har været udsat for voldtægt, mødes af politi og retsvæsen. Det svigt skal stoppes nu.
Dagen starter med et uheld. Den kunne være sluttet værre. Buschauffør Kim Ravn-Mortensen beretter fra førersædet.
I denne uges Borgen indefra går vi tæt på både Venstres interne polemik, Socialdemokratiets muslimskole-forslag og en presset miljø- og fødevareminister Esben Lunde Larsen.
Forholdet til Rusland er på frysepunktet. Men faktisk har Rusland og Skandinavien historisk meget tilfælles.
Jeg vil have et godt liv på vej til døden, skriver pensionist.
Donald Trump har ingen dagsorden forud for sit møde med Putin i dag, der bliver mindre venligt, end Trump havde håbet.
Jeg har længe ønsket at have papir på min tilknytning til Danmark. Men det viste sig at blive lidt af en kamp.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes