»Lad være med at kalde mig modig, når jeg tager bikini på«
For at overleve er jeg nødt til at holde af mig selv. Jeg er nødt til at vise mig selv omsorg og passe på mig. Det er mit allervigtigste job.
For at overleve er jeg nødt til at holde af mig selv. Jeg er nødt til at vise mig selv omsorg og passe på mig. Det er mit allervigtigste job.
Nyhedsanalyse: Iraks hær er rykket ind i Nuri-moskeen. Kalifatet har mistet sit territorium i Irak. Men den trækker stadig et spor af død og ødelæggelse efter sig – og jihadisterne behøver ikke en stat for at øve mere vold.
Det er en skamplet på vores demokrati, at vi stadig i 2017 fratager mennesker under værgemål retten til at stemme.
Unge skal blive bedre til at være opmærksomme på deres medmennesker og blande sig, hvis de ser noget mistænkeligt i nattelivet.
De færreste unge kender til den slags gode danske retter, som findes på landevejskroernes menukort. Til gengæld har selv den mindste jyske flække dårlig pizza og tør shawarma.
Sommeren over rejser debatredaktionen rundt i landet og giver ordet til en række stemmer for at høre, hvilke debatter der fylder i deres hverdag. I dag er det Allan Jacobsen, der har ordet. Han er 56 år og bartender i Sønderborg.
Uanset hvad man mener om Qatar, bør Vesten støtte op omkring landet. Det er uacceptabelt og under-gravende, at Saudi-Arabien forsøger at knuse andre lande og deres medier.
Uanset hvad man mener om Qatar, bør Vesten støtte op omkring landet. Det er uacceptabelt og under-gravende, at Saudi-Arabien forsøger at knuse andre lande og deres medier.
Staten kan hente en gevinst helt uden at have besværet med at overtage udlånene til den almennyttige sektor.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes