Socialdemokraternes forsøg på at skabe splittelse er ikke folkelig
Kaare Dybvad Bek taler i sin nye bog, ’De lærdes tyranni’, dunner mod den kreative klasse, der ifølge bogens undertitel »skaber ulighed og undergraver verdens bedste samfund«.
Kaare Dybvad Bek taler i sin nye bog, ’De lærdes tyranni’, dunner mod den kreative klasse, der ifølge bogens undertitel »skaber ulighed og undergraver verdens bedste samfund«.
Eleverne kan til afgangsprøven vælge mellem fire forskellige opgaver i forskellige genrer. I år var ingen af dem skønlitterær. Dermed bliver både den danske kultur og almen dannelse nedprioriteret, mener en bekymret lærer.
Jeg forstår ikke, hvorfor hvide kvinder skal definere, hvad feminisme er, og hvilken bølge vi er i gang med. Jeg føler mig ekskluderet og negligeret, når hvide kvinder stjæler sorte kvinders læber, hår, numser og dansestil.
Det kan nemt blive en trussel for demokrati og sammenhængskraft i samfundet, når folk ikke kan skille skidt fra kanel. Man må håbe, at der bliver bedre forståelse for viden i den nye medieaftale, der snart skal diskuteres af Folketingets partier.
Moderne politikere har udviklet en politisk kultur, der er fremmed for den folkelige demokratiske kultur. Politikerne vil nemlig helst klare sig uden alt for megen folkelig indblanding.
Legoland har desværre taget en ny og meget usmagelig forretningsmetode i brug. For 600 kroner ekstra kan de riges børn nu springe alle køerne over.
Legoland har desværre taget en meget usmagelig forretningsmetode i brug. For 600 kroner ekstra kan de riges børn springe alle køerne over.
Skatteunddragelse er et af de vestlige landes største problemer. Det er på tide, at pensionsselskaberne går ind i kampen. Vi vil gerne gå forrest.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes