Venstrefløjen skal også kæmpe for de selvstændige og freelancerne
Venstrefløjen bør også påtage sig opgaven med at skabe større tryghed og gode vilkår for dem, der er deres egen arbejdsgiver.
Venstrefløjen bør også påtage sig opgaven med at skabe større tryghed og gode vilkår for dem, der er deres egen arbejdsgiver.
Vi er cirka tre millioner EU-borgere, der bor i Storbritannien, som ikke aner, om vi er købt eller solgt i disse dage.
Det er på tide, vi holder op med at pege på medier, mode, slankeindustri og mænd som afgørende for det snævre kvindelige kropsideal.
Det er på tide, vi holder op med at pege på medier, mode, slankeindustri og mænd som afgørende for det snævre kvindelige kropsideal.
En fars boykot af nationale test sætter skiftende ministres smertensbarn på dagsordenen.
FN fraråder hjemsendelse til Somalia, men integrationsministeren presser på alligevel.
Esben Lunde Larsen har et flertal imod sig på fiskeripolitikken, hvor oppositionen og DF har lavet en aftale.
At sige nej til en ikkerationelt tænkende amerikansk præsident kan få uoverskuelige konsekvenser for Israel.
I en park i München løb min computer tør for strøm, mens jeg skrev på en roman. I stedet begyndte jeg at indtale på min telefon. Hvordan påvirker det skønlitteratur at blive dikteret?
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes