Hvad skal Danmarks tech-ambassadør? Er det bare en købmandsordning?
Der er ansøgningsfrist til posten som dansk tech-ambassadør på fredag. Jobopslaget giver anledning til flere spørgsmål end svar.
Der er ansøgningsfrist til posten som dansk tech-ambassadør på fredag. Jobopslaget giver anledning til flere spørgsmål end svar.
S-forslag betyder, at private virksomheder suverænt kan bestemme, hvilken form for forskning der skal begunstiges. Hvad får samfundet ud af det?
Der er gode grunde til at være trist over Ubers farvel. Nu må man håbe, at andre selskaber tager ved lære.
Menneskerettighederne skal nyde opbakning og respekt. Derfor er det godt at debattere dem, så de bevarer opbakningen i befolkningerne.
Menneskerettighederne skal nyde opbakning og respekt. Derfor er det godt at debattere dem, så de bevarer opbakningen i befolkningerne.
Jeg bliver set som en præmoderne neandertaler og outsider, fordi jeg bor i Køge. Det er enormt anstrengende hele tiden at skulle forsvare, at jeg har valgt at bosætte mig uden for København.
Kestlers Kaffeklub sætter i denne uge fokus på krigen i Syrien med en podcast i to dele om det krigshærgede land. Sune Haugbølle, lektor og mellemøstforsker ved Roskilde Universitet er gæst i den første del. I anden del af podcasten taler vært Amalie Kestler med journalist og dokumentarist Nagieb Khaja, der som en af få journalister har været inde i Syrien under krigen.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes