Vigtig støtte skal hjælpe unge med handikap ind i voksenlivet
Det giver ikke mening at lukke ned for støtten til unge mennesker fra den ene dag til den anden, blot fordi de runder 18 år.
Det giver ikke mening at lukke ned for støtten til unge mennesker fra den ene dag til den anden, blot fordi de runder 18 år.
Argumenterne for at nedlægge Kvinfo tyder på, at partiet ikke anerkender ideen om, at der i det moderne samfund findes uligestilling og diskrimination på baggrund af blandt andet køn.
Jeg betragter det som et personligt succeskriterie at blive topskatteyder. Nu kan jeg endelig betale tilbage til alle de borgere, som har finansieret den velfærd, jeg selv har nydt godt af.
Er moral, samfundssind og forretningsmæssig etik ikke tilstrækkelig motivation til at opføre sig ordentligt, må der skrappere midler til.
Og det er ikke kun statsministeren, der har noget at undskylde for.
Vi kan sikre, at kloden ikke går til i sit eget overforbrug, hvis vi handler i tide. En af barriererne for Danmark er, at vores indsamling af husholdningsaffald er en blandet butik med lidt for meget fut i de rekordstore affaldsmængder.
Togturen København-Aarhus skal klares på 1 time, hvis vi skal samle det delte Danmark.
Den kreative klasse glemmer i deres egen selvoptagethed de gode arbejdsfolk. De dukker pludselig, når der er valg, og så husker vi dem – fra stemmesedlen
Aftalen om genopbygningen af Tyra-feltet er alt for vigtig til at overlade til regeringen. Derfor har SF siddet med ved forhandlingsbordet.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes