Handlekraftige borgere skaber den næste fase af vores velfærdssamfund
Det er på høje tid, at vi som nation får øjnene op for den store omformning af velfærdssamfundet, som i disse år sker ude i landet.
Det er på høje tid, at vi som nation får øjnene op for den store omformning af velfærdssamfundet, som i disse år sker ude i landet.
Løgn er ikke en ny opfindelse. Hvordan kan det så være, at fakta har det svært? Det er der folk, der har undersøgt, for at finde nøglen til løgnens univers.
Den teknologiske udvikling går hurtigt, men begejstringen vil måske snart stå for fald.
Jeg havde en idé om, at jo længere tid jeg var vegetar, jo mere ville jeg få lyst til at spise kød. Det modsatte viste sig faktisk.
På et møde vil KL i dag forsøge at få Danmarks Lærerforening med i et samarbejde om skolen. Det kommer næppe til at ske.
Den journalistiske dækning af et opsigtsvækkende dødsfald bærer præg af sensationslyst.
Den journalistiske dækning af et opsigtsvækkende dødsfald bærer præg af sensationslyst.
Mange mener, at Merkel er en uundværlig leder af den frie verden. Det må Putin ikke ændre på.
Lærere mener, at det er forældrenes skyld, at børnene ikke er til at styre i skolen. Tegning: Jørgen Saabye
Europæiske flygtningelejre i nærområder kan være en god idé, men uden et solidt budget kan det blive et mareridt.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes