Kan Trump forhandle, er det nu, han skal vise det
En styrkelse af Kim Jong-un vil være katastrofal, hvorfor Donald Trump må og skal nedtrappe konflikterne gennem forhandlinger.
En styrkelse af Kim Jong-un vil være katastrofal, hvorfor Donald Trump må og skal nedtrappe konflikterne gennem forhandlinger.
Et er værdier, et andet er værdighed. Vi kunne godt bruge lidt mere af det sidste.
Trump er ikke hverken Hitler eller Mussolini, men der er klare fascistiske træk i hans politiske vision om USAs storhed, forfald og den kommende genfødsel.
Jeg savner, men resignerer. Jeg er jo ikke selv bedre. Jeg skriver også sms, det gør alle.
Transportminister Ole Birk Olesen blev i ugens løb kølhalet som en vaneidiot af Dansk Folkeparti. Men Ole Birk fortjener tak for at have holdt hovedet koldt i sagen om PostNord.
Mere end 100.000 danskere har de seneste 10 år meldt sig ud af folkekirken – netto. I samme periode er folkekirkens indtægter steget 16 procent.
Livet banker af sted i et hastigt stigende tempo, mens DSB stille og roligt tøffer rundt i ring uden rigtig at komme videre.
Den moderne dannelsesrejse udgår stadig fra Kastrup. Indtil Jorden kalder.
Venstrefløjen er blind for, at Danmark er opdelt i hvidt og brunt. Men realiteten er, at mange indvandrerbørn ikke har en jordisk chance for at få etnisk danske venner.
Jeg vil råbe et hurra for at være og føle sig nyttig. Det bliver man altså et gladere menneske af.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes