Vi udskammer elskerinden, mens den mandlige elsker går fri af fordømmelsen
Der er elskerinder og elskere i nærmest hvert andet forhold. Hvorfor gør vi kun kvinden til superskurk?
Der er elskerinder og elskere i nærmest hvert andet forhold. Hvorfor gør vi kun kvinden til superskurk?
Det er ikke kun Venstres politiske linje, der ifølge Venstre-borgmestre kan bremse succesen frem mod næste valg. Det kan også Løkkes navn.
Kvindelandsholdet i al almindelighed og kvindefodbold i særdeleshed er notorisk blevet nedprioriteret herhjemme.
Hvis det hollandske valg indvarslede et tøbrud i opgøret med højrepopulismen, kan vi kun håbe, at vi også går et fransk forår i møde.
Hvad gør vi ved, at kun os i øvre middelklasse efterhånden har råd til at tage vores børn med til kultur?
Hvad gør vi ved, at kun os i øvre middelklasse efterhånden har råd til at tage vores børn med til kultur?
Foran computeren oplever jeg depressionens modsætning. Her mærker jeg, hvordan spændingen konstant får mig ud på kanten af min stol, og hvordan mine evner oftest er tilstrækkelige.
Det er bekymrende, at Erdogan er gået fra at være en rummelig, folkelig leder til at være en aggressiv antidemokrat, der vil koncentrere magten.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes