Vi skal stille strenge krav til forældre, der får børn med både donoræg og donorsæd
Tager vi nok hensyn til børn, der kommer til at vokse op i en familie, hvor de ingen genetiske egenskaber har tilfælles med nogen af deres forældre?
Tager vi nok hensyn til børn, der kommer til at vokse op i en familie, hvor de ingen genetiske egenskaber har tilfælles med nogen af deres forældre?
Tyrkiets præsident Erdogan tyr til nationalismen for at vinde en folkeafstemning. Det kan styrke nationalisterne i EU.
Hvordan kan man reelt være sikker på sin partners troskab, når alle eks’er, potentielle elskere og rivaler aldrig er mere end et klik væk på de sociale medier?
At lade en kvinde bære en andens barn er ikke kvindeundertrykkende. Det er det til gengæld, hvis vi siger, at de ikke må.
Når kvinden er producent og barnet produkt, bryder man med enheden mellem kvinden og foster.
Kulturlivets svar på Bonnie og Clyde, Mette Bock (LA) og Alex Ahrendtsen (DF) , har nu rettet kanonerne mod DR. Første mål erKoncerthuset og DR’s ensembler.
Son Le drømmer om at blive far, men han synes, det er uforsvarligt at finde en kæreste alene af den grund.
Min kone har termin i dag. Og det betyder helt vildt meget for mig, at jeg kan kalde mig mor til vores barn – med staten i ryggen.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes