Trump er ikke Obamas modsætning – tværtimod
Det liberale establishment vil skrive Trump ud af den amerikanske tradition, men kan næppe fraskrive sig ansvaret for, at han arver en oppustet krigsstat fra Obama.
Det liberale establishment vil skrive Trump ud af den amerikanske tradition, men kan næppe fraskrive sig ansvaret for, at han arver en oppustet krigsstat fra Obama.
Kendte mennesker og færdselsregler. Der er kun en tynd hvid stribe mellem starstrucked og starfucked. Buschauffør Kim Ravn-Mortensen beretter fra førersædet.
Kendte mennesker og færdselsregler. Der er kun en tynd hvid stribe mellem starstrucked og starfucked. Buschauffør Kim Ravn-Mortsen beretter fra førersædet.
Kongehuset har inviteret til fantasy-festival. Væk med sløret, frem med Star Wars og computerspil. Det er et saudisk tøbrud.
Klimaproblemerne skal løses af fællesskabet – ikke af den enkelte.
Behandlingen af psykisk syge i København har lidt under store besparelser, og området har fået lov at forfalde. Kommunens nye omstillingsplan viser gode takter, men efterslæbet er massivt.
Noma har sidste servering for gæster i dag. Til efteråret åbner restauranten op i en version 2.0. Lars Dahlager kigger tilbage.
Ideen om værnepligt for unge og raske mænd er forældet og et skoleeksempel på forkert prioritering af de offentlige midler, mener studerende, der netop har udstået Forsvarets Dag.
Jeg har altid undret mig over, at etniske danskere taler engelsk til mig.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes