USA skylder Nato at bekræfte sin solidaritet
At bringe sin egen forpligtelse over for musketereden i tvivl er usolidarisk, uanstændigt og totalt i strid med Nato’s raison d’être.
At bringe sin egen forpligtelse over for musketereden i tvivl er usolidarisk, uanstændigt og totalt i strid med Nato’s raison d’être.
Dansk pas eller ej: Nogle borgere skal regne med at blive talt, målt og vejet. Det kan regeringsflertallet da ikke mene alvorligt.
Finansministeren tager fuldkommen fejl i sin afvisning af en finansskat. Det er et nødvendigt redskab for at få kontrol over finansmarkederne.
Det er hadet imod centrale vestlige værdier, der driver det nationalkonservative oprør i disse år.
Ulla Tornemand har tydeligvis ikke forstået det vedtagelsesforslag, som Folketinget stemte igennem i sidste uge.
Unuanceret formidling af en ny metaanalyse om antidepressiv medicin har skabt usikkerhed og bekymring hos mange patienter.
En glemt Iphone, to slatne håndtryk og en lige så slatten findeløn. Buschauffør Kim Ravn-Mortensen beretter fra førersædet.
Jeg har gjort alt, hvad jeg kan for at integrere mig, men når den største kompliment, jeg kan opnå, er ’vi ser ikke dig som somalier eller muslim’, står jeg altså af.
Analyse. Mens USA bekræfter behov for Nato som bolværk mod Rusland, er der udsigt til dansk oprustning for at styrke forsvar af området omkring Østersøen.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes