Lad os få afdækket råddenskaben på Christiansborg
Susan Simonsens magtkritiske bog om hverdagen i de politiske cirkler på Christiansborg og i ministerierne bør være pligtlæsning for alle, der arbejder dér.
Susan Simonsens magtkritiske bog om hverdagen i de politiske cirkler på Christiansborg og i ministerierne bør være pligtlæsning for alle, der arbejder dér.
Regeringens forslag til en ny boligskat har givet anledning til et politisk slagsmål på Christiansborg, der handler om mursten, millionærknæk og misundelseskat. Lyt i Kestlers Kaffeklub, hvor vært Amalie Kestler ser på boligskatten sammen med økonom Regitze Lund Wandøe og Politikens politiske redaktør Anders Bæksgaard.
Da Folketinget vedtog en tekst om danskere og ikke-danskere, gik det for alvor op for mig, at mine tre børn, der vokser op under samme tag, får helt forskellige livsvilkår i Danmark.
Læs med her, hvis du også er en af dem, der hader den romantiske højtid.
Foghs skattestop er heldigvis snart fortid.
Pænt nej tak til Valentinsdag. For mig er romantik noget helt andet.
TV 2 forvrænger sandheden i serien ‚Drengene mod pigerne‘.
En ny forsøgsordning skal give pensionister mulighed for at købe ekstraydelser af kommunerne. Tegning: Roald Als
Det er fint med et stærkt finansministerium, men det må ikke få monopol på magten.
Det er fint med et stærkt finansministerium, men det må ikke få monopol på magten.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes