EU’s indre trusler er størst
Set fra mit synspunkt er interne kræfter i de vestlige samfund en langt større udfordring for den liberale orden end Rusland.
Set fra mit synspunkt er interne kræfter i de vestlige samfund en langt større udfordring for den liberale orden end Rusland.
Fordi man selv identificerer sig med et køn, har børn eller for så vidt forsker i eller arbejder med børn, betyder det ikke, at man ved noget om køn.
Vi skaber først sand forandring, når vi stopper med at bekrige det gamle og i stedet bruger al vores energi på at opbygge det nye.
I en mere usikker verden ser Europas ledere EU som en rest af stabilitet. Det rejser nye spørgsmål om et fælles forsvar.
Bag opgøret mod djøf’erne gemmer sig en principiel diskussion af, om den offentlige sektor skal styres af de ansatte eller af de folkevalgte.
Angrebet i Quebec viser, at vi ikke længere kan ignorere terrortruslen fra den radikaliserede højrefløj.
Jeg husker årtier præget af frygt for supermagterne og deres allieredes atommissiler. Det enkelte menneskes afmagt var ikke mindre end i dag, hvor en Trump, en Putin og en Le Pen har magt til at sprede frygt
V og LA er her gået om bord i en uhyggelig brøler, som de må rette op på hurtigst muligt.
Tre læsere klagede, fordi sne ikke lignede sne. Avisen manipulerer med sine billeder, mente de.
At politikere påstår at tale på folkets vegne, gør det ikke sandt.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes