Min overvægt er mit valg og min kamp, så drop dine spydige kommentarer
Du overskrider ALLE mine grænser, når du tror, du er i din gode ret til offentligt at kommentere på min krop.
Du overskrider ALLE mine grænser, når du tror, du er i din gode ret til offentligt at kommentere på min krop.
Kontanthjælpsmodtagere sendes rundt i Cirkus Jobcenter uden udsigt til at komme i arbejde. De hænger uhjælpeligt fast, og politikerne er ligeglade.
Sofie Hagen og Andrea Storgaard Brok har startet bevægelsen FedFront, og budskabet er simpelt: Der er ingen forkert måde at se ud på, og du har ret til at bestemme over din egen krop.
Politikerne taler om behovet for at skabe tryghed, men det gælder kun boligejerne og dem med fast arbejde, selv om det er de unge, der står over for en usikker fremtid.
Hvem har egentlig noget ud af, at vi hele tiden giver ligegyldig ris eller ros?
Selv om medierne tegner et andet billede, er de fleste borgere i Gentofte faktisk ordentlige mennesker, der vil vores næste det bedste. Både flygtninge og indfødte.
Normalt presser vi ikke idealer for frigørelse ned i halsen på kvinder via lovgivning, så hvorfor er proceduren anderledes, når det kommer til det muslimske tørklæde?
Engang omfattede Danmarks sikkerhedspolitik flygtningeintegration, fredsbevarende indsatser og humanitær bistand, men efter årtusindskiftet blev det en selvstændig målsætning at deltage i flere internationale militære operationer.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes