Trump kræver nu sikre zoner i Syrien
Den arabiske verden og Europa sagde, at det var umuligt at oprette beskyttede zoner. Hvad kan Trump, som de ikke vil?
Den arabiske verden og Europa sagde, at det var umuligt at oprette beskyttede zoner. Hvad kan Trump, som de ikke vil?
Mens Trump isolerer USA, kan EU kan blive katalysator for en mod-bølge, hvor vi forsvarer det åbne og frie samfund.
Vi skal begynde at betragte de raske ældre som en gruppe, der stadig kan bidrage til samfundet, selv om de er gået på pension.
Jeg tør godt sige, at jeg har været en bedre far for mine nuværende børn, end jeg var for det første kuld, skriver en ældre far.
Trump er så mentalt forstyrret, at det reelt bliver den administrative stab af rigmænd og pensionerede generaler, der styrer landet. Tegning: Per Marquard Otzen
Debattør Khatera Parwani minder os om, at feminisme er mange ting og har mange bølger. Netop derfor behøver feminister heller ikke være enige om alt.
Trump vil lukke for støtte til organisationer, som informerer om abort. Lad os gøre som Holland og tage stærkt afstand fra dette.
Præsident Donald Trump har siddet på pinden i snart en uge, og han har allerede dømt krig … mod sandheden.
Trump vil lukke for støtte til organisationer, som informerer om abort. Lad os gøre som Holland og tage stærkt afstand fra dette.
Bianco har lanceret en kønsstereotyp reklame, der proklamerer, at kvinder skal have mere i løn end mænd, fordi vi køber dyre sko og undertøj hele tiden.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes