TV 2’s tvivlsomme underholdningsprogram siger intet om danske håndværkere
Det holder ikke en meter, når TV 2 springer til konklusioner om hele den danske byggebranche ud fra deres ene TV-program.
Det holder ikke en meter, når TV 2 springer til konklusioner om hele den danske byggebranche ud fra deres ene TV-program.
Jeg kan snart ikke længere holde til at have dårlig samvittighed, hver gang jeg som hjemmesygeplejerske banker på en dør. Jeg er træt af at skulle forsvare et system, som ikke kan forsvares.
Det antielitære er blevet en folkesag, globalisterne ryster i bukserne, og ingen tør længere stå på mål for den frie og fælles verdensorden, skriver professor i statskundskab, Marlene Wind.
Mange fædre ved ikke, hvilke rettigheder de har, når det kommer til barsel. Det må deres arbejdsgivere og tillidsmænd gøre noget ved.
At der kan sås tvivl om baggrunden for Trumps folkelige mandat, er en katastrofe for både ham og USA.
Der er alt for mange børn, der mistrives i Danmark. Så når politikerne forsøger at spare på institutionsområdet, sparer de det forkerte sted.
Det politiske system er forvitret til ukendelighed. Trump er kulminationen på problemerne.
Aleppos ødelæggelse er et historisk og kulturelt tab. Når vi har kunnet ryste ødelæggelserne af os, skyldes det vores manglende kendskab til byens liv, kultur og historie. Tænk, hvis det var Wien.
Aleppos ødelæggelse er et historisk og kulturelt tab. Når vi har kunnet ryste ødelæggelserne af os, skyldes det vores manglende kendskab til byens liv, kultur og historie. Tænk, hvis det var Wien.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes