Millioner truet af sult: To hærledere spilder landets ressourcer på at slås om magt
Sudan svigtet i massiv humanitær krise.
Sudan svigtet i massiv humanitær krise.
Den nye aftale om folkeskolen er svag og fjerner meget af den kreativitet, eleverne selv efterspørger.
Den nye aftale om folkeskolen er svag og fjerner meget af den kreativitet, eleverne selv efterspørger.
Jeg er heldig at bo i et velfærdssamfund, hvor en indlæggelse efter et trafikuheld ikke skal koste mig noget. Men vi er alle uheldige, når vi ikke passer bedre på vores sygeplejersker.
»Jeg er ikke sikker på, at alle skal gå hjem klokken 16 fra samlebåndet«, sagde statsminister Mette Frederiksen (S) forleden og understregede vigtigheden af, at Europa kommer »lige så meget op i gear, som russerne er«. Men er befolkningen egentlig vill…
I vores uendelige jagt på individets realisering og trivsel, har vi forsømt vores fællesskaber og derfor også i sidste ende det enkelte individ. For individet kan ikke trives uden fællesskabet. Ensomhed er ligeså farligt som rygning.
I vores uendelige jagt på individets realisering og trivsel, har vi forsømt vores fællesskaber og derfor også i sidste ende det enkelte individ. For individet kan ikke trives uden fællesskabet. Ensomhed er ligeså farligt som rygning.
Transkønnede er frontløberne i en frihedskamp. Vi kan lære meget af dem, hvis vi tør lade os inspirere.
Et typisk hjem i Danmark er et sted, hvor der ikke er nogen hjemme. Forældrene er på arbejde, og børnene er anbragt i institutioner. Det kalder vi velfærd. Jeg gør ikke. Jeg finder det grotesk.
Ifølge statsministeren skal vi alle arbejde meget mere for at være forberedt på russisk aggression.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes