Efter at jeg har fået en søn, betaler jeg licens med fornyet glæde
DR’s børneprogrammer er i absolut særklasse, og så længe der er midler til at udvikle dem, betaler jeg med glæde min licens.
DR’s børneprogrammer er i absolut særklasse, og så længe der er midler til at udvikle dem, betaler jeg med glæde min licens.
Det er svært at se den ny politisk kultur i Uffe Elbæks angreb på Socialdemokratiet, de Radikale og SF for aftalen om PSO’en.
I december vil vi helst skrinlægge alle stridigheder for en stund og bare føle kærlighed. Men reelt betyder jul også stress og forceret familiefokus og ender ofte med at være skuffelsernes tid.
Det er en ubegribelig skam og stærkt ildevarslende, at vi er ved at udrydde de sidste rester af de nomadiske jæger-samler-kulturer.
Omstillingsparathed og vækst er nogle af tidens mantraer. Dette lovforslag lægger i den grad op til det modsatte. Stem det ned!
Under 2.-behandlingen i dag af forslaget om uddannelsesloft vil ministeren tale mod bedre vidende. Loven vil føre til stor ballade og virke stik mod hensigten.
Da jeg forlod den institution, som kernefamilien er, var jeg absolut ikke forberedt på de aktier, folk havde i min skilsmisse.
Da jeg forlod den institution, som kernefamilien er, var jeg absolut ikke forberedt på de aktier, folk havde i min skilsmisse.
Politikerne presser danske studerende fra mange retninger. Uddannelsesloftet er dog det hidtil værste, der er sket.
Politikerne presser danske studerende fra mange retninger. Uddannelsesloftet er dog det hidtil værste, der er sket.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes