USA’s nye regering er fuld af ringe kandidater
Sjældent har man haft mere grund til at glæde sig over magtens omhyggelige tredeling.
Sjældent har man haft mere grund til at glæde sig over magtens omhyggelige tredeling.
En mistet pung giver anledning til store følelser. Buschauffør Kim Ravn-Mortsen beretter fra førersædet.
Ingen havde interesse i at pumpe betydningen af Pisa op i 2016. Derfor endte det med en lille prut.
Pisa-resultaterne lignede sig selv i 2016, men endte alligevel med at være en lille prut.
Jeg var i fuld gang med at optage en film om Klaus Rifbjerg, da han døde. Hvordan den store personlighed egentlig blev til, spørger jeg stadig mig selv om.
Jeg var i fuld gang med at optage en film om Klaus Rifbjerg, da han døde. Hvordan den store personlighed egentlig blev til, spørger jeg stadig mig selv om.
Jeg søger et arbejde, hvor jeg kan gå hjem til tiden uden at have dårlig samvittighed over de patienter, jeg har forsømt.
Jeg søger et arbejde, hvor jeg kan gå hjem til tiden uden at have dårlig samvittighed over de patienter, jeg har forsømt.
Hvis kunsten skal spille en central rolle i danskernes hverdag, skal politikerne begynder at tage den alvorligt som samfundsressource.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes