Kunst og kultur bør spille en langt større rolle i det politiske spil
Hvis kunsten skal spille en central rolle i danskernes hverdag, skal politikerne begynder at tage den alvorligt som samfundsressource.
Hvis kunsten skal spille en central rolle i danskernes hverdag, skal politikerne begynder at tage den alvorligt som samfundsressource.
Danmark bliver nødt til at tage ansvar, når blodige konflikter tvinger mennesker på flugt. Derfor skal Danmark tage imod kvoteflygtninge igen.
Danmark bliver nødt til at tage ansvar, når blodige konflikter tvinger mennesker på flugt. Derfor skal Danmark tage imod kvoteflygtninge igen.
Hvis dansk europapolitik ikke skal blive en farce af feberredninger, må regeringen skrue ned for bandbullerne.
Skal flere kvinder vælge magten, må kvinder i topjobs fortælle, hvordan de får et liv med børn til at hænge sammen.
Skal flere kvinder vælge magten, må kvinder i topjobs fortælle, hvordan de får et liv med børn til at hænge sammen.
Det blev en besættelse for Jørgen Ejbøl at få lukket munden på mig. I ’Pansergeneralen’ afsløres det, at det ikke skyldtes hensynet til JP/Politikens Hus, men en vrede, der var udløst af noget personligt.
I bogen ’Pansergeneralen’ afsløres det, at det ikke skyldtes hensynet til JP/Politikens Hus, men en vrede, der var udløst af noget personligt.
I bogen ’Pansergeneralen’ bliver det afsløret, at min mundkurv ikke var af hensyn til JP/Politikens Hus, men på grund af Ejbøls personlige vrede over mig.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes