Marcus Rubin: Tre en halv milliard til at renovere Nationalbanken?? Det er jo det glade vanvid
Der er mange store, principielle og dyre udviklinger, som ingen åbenbart rigtig gider debattere. Så er det sjovere at brokke sig over Aula.
Der er mange store, principielle og dyre udviklinger, som ingen åbenbart rigtig gider debattere. Så er det sjovere at brokke sig over Aula.
Som psykisk syg bliver man let kastebold mellem alt for mange forskellige læger og behandlingsplaner. Også for forældrene er det ekstremt hårdt og belastende. Det oplevede jeg, da min datter blev syg.
Mine søstre og jeg troede, at det, vi havde oplevet i min fars sidste tid, var usædvanligt. Men det viste sig, at det, vi havde oplevet, var helt almindelig hverdag på de danske hospitaler og ældreinstitutioner. Det var næsten det værste.
Trump er farligere end nogensinde for USA.
Trump er farligere end nogensinde for USA.
Står de for meget alene, risikerer de personlige fortællinger at fjerne blikket fra det egentlige, nemlig grundene til, at der er så uendeligt mange rørende skæbnefortællinger fra konflikten.
Står de for meget alene, risikerer de personlige fortællinger at fjerne blikket fra det egentlige, nemlig grundene til, at der er så uendeligt mange rørende skæbnefortællinger fra konflikten.
Det er hverdagsmadpakkerne, jeg hader. Jeg er med på, at de er en del af vores kulturarv. Men jeg hader dem.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes