Debat
Præsident for PEN: Regeringen rammer skævt i koran-krisen. Problemet er de sociale medier og deres giftige algoritmer
I stedet for en hovsa-lex Paludan, igangsat af udefrakommende krav og trusler, burde vores regering benytte lejligheden til at vise, at vi tager vores civilsamfunds vilje og evne til at forsvare ytringsfriheden alvorligt.
Klimaordfører i Konservativ Ungdom: Hvem vil bo i en ødestad?
Ingen af landets større byggeprojekter har for alvor menneskene, der skal bo der, for øje.
Sygeplejerske: Får den tatoverede fyr først fat i mig, kommer jeg til at møde på mit job som patient
I årevis har personalet i sundhedsvæsnet forsøgt at få regionerne til at gøre det vanskeligere for patienter at opsøge os i vores privatliv. Men der sker ingenting.
Sygeplejerske: Der er intet privatliv for ansatte i regionerne
I årevis har personalet i sundhedsvæsnet forsøgt at få regionerne til at gøre det vanskeligere for patienter at opsøge os i vores privatliv. Men der sker ingenting.
Russisk ambassadør: Vestlige lande udnytter kornaftalen
Rusland vender gerne tilbage til gennemførelsen af kornaftalen, så snart Vesten opfylder alle sine forpligtelser.
Russisk ambassadør: Vesten sikrer sig selv og stiller det globale syd elendigt
Rusland vender gerne tilbage til gennemførelsen af kornaftalen, så snart Vesten opfylder alle sine forpligtelser.
Dagens tegning: Kæft, det sejler
Ifølge statsministeren vil regeringen ikke gå for hurtigt frem med klimatiltag, fordi man er bange for at ”flænse” folks økonomi.
Enhedslisten: Højrefløjen hykler i spørgsmålet om ytringsfrihed
Lige nu forsvarer højrefløjen ytringsfriheden med næb og kløer. Sådan er det ikke altid.
Klimaet synes på dybt deprimerende vis at synke længere og længere ned på regeringens politiske dagsorden
Regeringen svigter klimaet på skændig vis.