Journalist: Det, jeg havde misforstået, var, hvad kærlighed egentlig er
Hvad vil det egentlig sige at tage fejl? Det var ikke en fejl, at vi gik fra hinanden. Men det var heller ikke en fejl, at vi fandt sammen igen.
Hvad vil det egentlig sige at tage fejl? Det var ikke en fejl, at vi gik fra hinanden. Men det var heller ikke en fejl, at vi fandt sammen igen.
Jeg kan huske, dengang der stod en striks dame bag skranken på biblioteket, og Lone bag skranken i banken grinede: »Nå, Knud, er den nu gal igen?«. I dag er biblioteket ubemandet, og filialen er afløst af netbank. Måske er det bare mig, men jeg er ved …
Jeg kan huske, dengang der stod en striks dame bag skranken på biblioteket, og Lone bag skranken i banken grinede: »Nå, Knud, er den nu gal igen?«. I dag er biblioteket ubemandet, og filialen er afløst af netbank. Måske er det bare mig, men jeg er ved …
Efterhånden som det offentlige får vanskeligere ved at finde ressourcer og mandskab til ældreplejen, vil de pårørende komme mere på banen, forudser Bjarke Oxlund, mangeårig ældreforsker. Han påpeger, at det kan udfordre både samfundskontrakten og vores…
Sidste år købte danskerne 700 millioner cigaretter syd for grænsen, hvilket er en tredobling siden 2019.
Selv min leder gør grin med mig, fordi jeg med glæde lægger mange timer i mit arbejde. Det giver ingen mening i 2023.
Selv min leder gør grin med mig, fordi jeg med glæde lægger mange timer i mit arbejde. Det giver ingen mening i 2023.
Det er på høje tid, at Pusher Street lukkes.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes