Maia Kahlke Lorentzen: Regnbuekapitalisterne redder os ikke
Menneskerettigheder vil aldrig blive sikret af nogen, der er motiveret af bundlinjen.
Menneskerettigheder vil aldrig blive sikret af nogen, der er motiveret af bundlinjen.
Forbud mod skærme i daginstitutionerne kan være med til at dæmme op for techgiganternes datahøst.
Jeg forstår ikke kampen om at få anerkendt sin barndom som traumatisk, sådan som den udspiller sig i den aktuelle danske klassekamp mellem Hellerup-pigen Helle Malmvig og Horsens-forfatteren Glenn Bech. Man behøver ikke være traumatiseret for at være v…
Debatten om aktiv dødshjælp har et overdrevent fokus på følelser og holdninger. Kendsgerninger og data bør bringes i spil.
Anklagerne mod mig som leder vedrører for mig ukendte situationer, oplevet af – i de flestes tilfælde – anonyme tidligere medarbejdere.
Der har skam været konkurrence på omdeling af blade og magasiner gennem mange år, men konkurrencen har generelt ikke medført nogen forbedring – snarere tværtimod.
Der har skam været konkurrence på omdeling af blade og magasiner gennem mange år, men konkurrencen har generelt ikke medført nogen forbedring – snarere tværtimod.
Der skal sættes hårdere og mere systematisk ind mod mobning i skolerne.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes