Bettina Heltberg: Børnene er tilkaldt, fordi jeg skal dø, forstår jeg, omend jeg ikke selv har planer om det
Hvordan er det at blive ældre og behandlingskrævende? En situationsrapport fra en af Politikens skarpeste penne.
Hvordan er det at blive ældre og behandlingskrævende? En situationsrapport fra en af Politikens skarpeste penne.
I vores tilfælde ser det nu ud til, at Vurderingsstyrelsen pludselig mener, vores hjem skal betragtes som parcelhus frem for et nedlagt landbrug.
For 13. gang afvikler Politiken og Dansk Ungdoms Fællesråd (DUF) DM i Debat for debattalenter mellem 16 og 30 år. Efter to indledende runder er de 8 skarpeste klar til semifinaler og finalen, der afvikles i næste uge på Politikens scene på Folkemødet. …
»Man er blevet ligeglad med den anden. Det er ’mig’-generationen, der sætter dagsordenen«, lød det i et debatindlæg for 20 år siden.
Sverige har i det meste af min levetid insisteret på moralske værdier. Men i dag er landet på tragisk vis blevet normaliseret som endnu et land, der svigter de store opgaver, verden står over for.
Det er først og sidst kontrakten med sig selv, Lars Løkke Rasmussen skal have genbekræftet.
EU rykker endelig. Drop nu det retsforbehold.
Det ville fremme den konstruktive debat om naturtiltag, hvis vi kunne nå til, at bekymring og modstand mod forslag ikke nødvendigvis bliver udlagt som bagstræberi og mangel på vilje.
Det ville fremme den konstruktive debat om naturtiltag, hvis vi kunne nå til, at bekymring og modstand mod forslag ikke nødvendigvis bliver udlagt som bagstræberi og mangel på vilje.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes