Mor: Et år i USA har fået mig til at savne det herlige Aula!
Mine følelser for Aula var lunkne, inden vi flyttede til USA . Nu glæder jeg mig bare til at vende hjem til et system, der faktisk fungerer.
Mine følelser for Aula var lunkne, inden vi flyttede til USA . Nu glæder jeg mig bare til at vende hjem til et system, der faktisk fungerer.
I hele min levetid har der i handikapmiljøet hersket en idé om, at hvis vi bare gjorde os umage, skulle vores forhold nok blive forbedret. Men udviklingen fortsætter den forkerte vej.
I januar var økonomien lige så mørk som dagene. Fem måneder senere kan vi næsten købe hele verden. Det giver regeringen et forklaringsproblem, skriver Mette Mølbak i denne Signatur.
I januar var økonomien lige så mørk som dagene. Fem måneder senere kan vi næsten købe hele verden. Det giver regeringen et forklaringsproblem, skriver Mette Mølbak i denne Signatur.
Få har sagt det bedre end den tidligere britiske premierminister Tony Blair: »Tough on crime, tough on the causes of crime«. Det, forventer jeg, bliver en af grundtankerne i regeringens kommende bandepakke.
Vi svigter børnene, når vi kun gør deres digitale liv op i ’skærmforbrug’. Der er akut behov for en almendannende teknologiundervisning i folkeskolen.
Elever og lærere fra Rødby Skole var forleden en tur i ’Køvenhavnstrup’. Hvor er jeres by og mennesker dog smukke. Men hvad sker der lige med jer, når I sætter jer op på en cykel?
Virksomhederne har brug for politisk tænkende bestyrelser, mener Vestas-topchef, Henrik Andersen.
Regeringen vil investere 143 mia. kr. i forsvaret over de næste 10 år.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes