Studerende: Nogle kalder det kvindefrigørelse, andre kalder det nervegift. Botox har taget overhånd
I dag higer vi efter ’naturlige looks’ med unaturlige præparater og pakker det ind i selvkærlige handlinger og et spørgsmål om kvindefrigørelse.
I dag higer vi efter ’naturlige looks’ med unaturlige præparater og pakker det ind i selvkærlige handlinger og et spørgsmål om kvindefrigørelse.
Danmark bør forsøge at hjælpe Ukraine ind i EU.
Danmark bør forsøge at hjælpe Ukraine ind i EU.
At sammenligne nutidens diagnoser med behandlingen af kvinderne på Sprogø er dybt stigmatiserende. Vi bør snarere undskylde for, at børn og unge venter så længe på hjælp.
Ligesom vi har en klimalov, der forpligter vores folkevalgte til at reducere landets drivhusgasudledninger, bør vi have en fattigdomslov, som forpligter dem til at bekæmpe fattigdom.
Lige nu udvikles sprogmodeller som ChatGPT – og de udfordringer, som de skaber – med eksponentiel hastighed. Udfordringerne ved sprogmodellerne og behovet for at håndtere dem rokker ved grundpillerne i vores samfund.
Med færre frivillige kan vi ikke hjælpe alle de børn, vi gerne vil hjælpe, og som har brug for hjælp.
Jeg mistrivedes og var slet ikke klar til gymnasiet. Men efter 10.klasse på efterskolen kom jeg godt videre.
Jeg mistrivedes og var slet ikke klar til gymnasiet. Men efter 10.klasse på efterskolen kom jeg godt videre.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes