Ny fedmemedicin er gennembrud i behandlingen af overvægt. Men vi skal stadig tale om fedme
Nye fedmemidler må ikke være eneste løsning.
Nye fedmemidler må ikke være eneste løsning.
Datingkulturen herhjemme er sindssyg. Vi er nødt til at gøre noget ved det.
Hvis vi skal hjælpe de unge ud af mistrivsel, skal debatten være langt mere konkret og løsningsorienteret.
Problemet med at mangle kvalificeret personale, der tager del i vagtarbejdet, skal ses i et større hele og må ikke løses, ved at skære alle funktioner over en kam.
Dopaminrushet, som børn og unge får gennem skærmen, kan så at sige prime deres hjerne til at blive afhængig af stoffer eller andet.
Dopaminrushet, som børn og unge får gennem skærmen, kan så at sige prime deres hjerne til at blive afhængig af stoffer eller andet.
Den teknologiske udvikling både fascinerer og skræmmer mig. Det sidste, fordi jeg er nervøs for, om vi er ved at miste forbindelsen til os selv.
Den teknologiske udvikling både fascinerer og skræmmer mig. Det sidste, fordi jeg er nervøs for, om vi er ved at miste forbindelsen til os selv.
Vi skal ikke lade arbejdsløsheden og livet i parallelsamfundet gå i arv til de næste generationer.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes