Chef for Kirkens Korshær: Boligstøtten bør hæves, ellers fortsætter alvorlig udvikling
Vi er nødt til at stikke en hjælpende hånd mod dem i samfundet, som har det sværest.
Vi er nødt til at stikke en hjælpende hånd mod dem i samfundet, som har det sværest.
Min barndoms leg spejler et banalt, men alvorligt købmandsproblem i såvel banksektoren som Transportministeriet.
Min barndoms leg spejler et banalt, men alvorligt købmandsproblem i såvel banksektoren som Transportministeriet.
Til min store overraskelse er min bog om, hvordan diktaturer ender, blevet en bestseller i Rusland.
Antallet af børn og unge med diagnoser er steget markant i de senere år. Måske er det normalitetsspekteret, der er blevet lige lovlig smalt?
Vi bliver genindlagt, vi bliver ikke lyttet til, og det gør mig vred, at vi ikke gør mere for at undgå dødsfald i psykiatrien.
I mere end tre måneder har Jakob Elleman-Jensen nu været sygemeldt. Venstre-formanden viser et helt arbejdsmarked, at ingen er uundværlig. Og samtidig viser Christiansborg sig fra sin fineste side.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes