Direktør og producent: Mediekommentar om Spies-dokumentar genfremsætter udokumenterede påstande
Vi står bag Spies-dokumentaren, og vi har ingen problemer med at blive kigget efter i sømmene.
Vi står bag Spies-dokumentaren, og vi har ingen problemer med at blive kigget efter i sømmene.
Amaliehaven tæt ved Amalienborg sættes lige nu i stand for donormillioner, mens der ikke var råd til at en statue, som berører en vigtig del af danmarkshistorien.
Spillemyndigheden (en styrelse under Skatteministeriet) driver for tiden klapjagt på små bankoforeninger. Tricket for foreningerne for at undgår store bøder og lukning kan tilsyneladende være at blive en del af en lokal idrætsforening.
Ukraine og Rusland i dramatisk kamp om sandheden om mystiske droner i Moskva. Men sandheden er måske ikke det mest afgørende.
Kommission har løst sin opgave. Desværre.
Vi ved ganske enkelt for lidt om, hvordan man skaber kvalitet i undervisningen og den pædagogiske praksis – fra vuggestue til ph.d.-uddannelse. Og den viden, vi trods alt har, bliver i alt for ringe grad bragt i anvendelse.
Kan jeg være bekendt over for mig selv at undvære Den Store Danske Encyklopædi, når jeg aldrig kigger i den? Og hvad med den store sovjetiske? Skal den blive i skuret?
Kan jeg være bekendt over for mig selv at undvære Den Store Danske Encyklopædi, når jeg aldrig kigger i den? Og hvad med den store sovjetiske? Skal den blive i skuret?
Der er talt og skrevet meget om politibetjenten og sosu-assistenten, som burde have, men ikke har råd til at bo i København. Hvorfor er det så svært for København?
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes