Radikale: Vi skal værne om de unges pusterum. Nej tak til at afskaffe 10. klasse og efterskolerne
Kære Reformkommission. Det er en ommer: At afskaffe 10. klasse på efterskolen kan også ende med at erodere 8. og 9. klasse i folkeskolen.
Kære Reformkommission. Det er en ommer: At afskaffe 10. klasse på efterskolen kan også ende med at erodere 8. og 9. klasse i folkeskolen.
Det er en ideologi i Danmark, at adskillelsen af småbørn fra deres primære omsorgspersoner er for det bedste. Men måske påfører vi flertallet af småbørn varige mén med vores ensrettethed? Måske forvolder den tidlige adskillelse uoprettelig skade? …
Vi har medlemmer, som kunnet have reddet deres livsværk, hvis energipriserne havde stabiliseret sig noget før. Set i det lys er energisektorens overskud absurde.
Granola, havregryn og mysli blev udbredt af aktivister, som var drevet af skepsis over for det moderne samfund og en tro på, at mennesket var nødt til leve mere naturligt. De blev leet af i deres samtid, men endte med at sejre.
Læreruddannelsen gav mig teori med teori på. Det har jeg ikke kunnet bruge til ret meget, da jeg som færdiguddannet mødte virkeligheden i folkeskolen.
Læreruddannelsen gav mig teori med teori på. Det har jeg ikke kunnet bruge til ret meget, da jeg som færdiguddannet mødte virkeligheden i folkeskolen.
FH skal nu finde sin rolle efter Lizette Risgaard.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes