Kommende student: Jeg er ikke inviteret til studentergildet. Det gør ondt!
Jeg er en af de få, der ikke er blevet inviteret til et af klassens studentergilder. Det gør ondt. Mest af alt, fordi værterne hermed nedgør min sociale status.
Jeg er en af de få, der ikke er blevet inviteret til et af klassens studentergilder. Det gør ondt. Mest af alt, fordi værterne hermed nedgør min sociale status.
Historien viser, at der er en succesfuld vej til systemskifte: massiv ikkevoldelig civil modstand. Derfor bruger jeg civil ulydighed i kampen for klimaet.
EU planlægger offensiv for at imødegå Kinas indflydelse i Latinamerika, Afrika og Asien, viser lækket dokument.
Norge afskaffer au pair-ordningen. Det skal vi ikke, men den skal moderniseres.
Norge afskaffer au pair-ordningen. Det skal vi ikke, men den skal moderniseres.
Danske skolebørn klarer sig dårligere end nogensinde på skolereformens selvproducerede kvalitetsindikatorer – til trods for at man siden 2014 har postet enorme økonomiske, pædagogiske og administrative ressourcer ind i systemet alene med henblik på mål…
Danske skolebørn klarer sig dårligere end nogensinde på skolereformens selvproducerede kvalitetsindikatorer – til trods for at man siden 2014 har postet enorme økonomiske, pædagogiske og administrative ressourcer ind i systemet alene med henblik på mål…
Selv Socialdemokratiet synes at have glemt, hvad formålet med fagbevægelsen og arbejdernes kamp er. Men 76-årige Gurli Nyander Poulsen kan godt huske det. Her er hendes 1. maj-tale.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes