Debat
Parterapeut: Jeg hører flere og flere kvinder efterspørge mænds følsomhed
I årtusinder er mænd blevet hånet for følsomhed og hyldet som kvindens og samfundets beskyttere. Kvindelig værnepligt vil kunne medvirke til en tiltrængt revolution af det mandeideal.
Parterapeut: Jeg hører flere og flere kvinder efterspørge mænds følsomhed
I årtusinder er mænd blevet hånet for følsomhed og hyldet som kvindens og samfundets beskyttere. Kvindelig værnepligt vil kunne medvirke til en tiltrængt revolution af det mandeideal.
Socialrådgiver: Pigen har været udsat for et overgreb. Nu bliver hun udsat for endnu et
Der er ingen grund til at referere sigtelserne mod manden, der bortførte pigen … altså bortset fra at det giver medierne flere klik.
Socialrådgiver: Filippa har været udsat for et overgreb. Nu bliver hun udsat for endnu et
Der er ingen grund til at referere sigtelserne mod manden, der bortførte pigen … altså bortset fra at det giver medierne flere klik.
Socialrådgiver: Filippa har været udsat for et overgreb. Nu bliver hun udsat for endnu et
15-årig: Vi unge er for snæversynede, unuancerede og radikale til, at man kan sænke valgretsalderen
Som 16-årig er man barn både i praktisk og juridisk forstand. Derfor skal man ikke have stemmeret.
Messerschmidt: Jeg tvivler på, at Vanopslagh er borgerlig
Det er ironisk, at lederen af Liberal Alliance får en pris for at præge den borgerlige samfundsdebat, da han ret beset slet ikke er borgerlig.
Messerschmidt: Jeg tvivler på, at Vanopslagh er borgerlig
Det er ironisk, at lederen af Liberal Alliance får en pris for at præge den borgerlige samfundsdebat, da han ret beset slet ikke er borgerlig.
Fastfoodarbejder og bud: Arbejdsgiverne lover billige produkter leveret med lynets hast. Det giver os stress
Det psykiske arbejdsmiljø halter. I vores brancher er svigtet enormt.