Korrespondent: Strømmen af informationer gør os syge og deprimerede
For 45 år siden advarede eksperter mod medietræthed. Nu er stormfloden af informationer ved at gøre os syge.
For 45 år siden advarede eksperter mod medietræthed. Nu er stormfloden af informationer ved at gøre os syge.
Krigen i Ukraine har nu raset i mere end 13 måneder, og det er svært at se enden. Skal det lykkes, er det afgørende at finde de blinde vinkler og falske fortællinger i den vestlige narrativ om krigen og dens årsager.
Med loven mod afskovning kan vi forvente, at virksomhederne sikrer afskovningsfri værdikæder, men ikke at problemet med overforbrug eller manglende ressourcer bliver løst.
Det politiske system er dermed bygget på en grundlæggende systemfejl.
Når jeg møder udtrykket ’at miste sig selv’, bliver jeg forvirret. For jeg tænker altid på mig selv i relation til nogen eller noget.
Når jeg møder udtrykket ’at miste sig selv’, bliver jeg forvirret. For jeg tænker altid på mig selv i relation til nogen eller noget.
Der skal fokus på de unge i valgkampen op til EP-valget i 2024.
Mens nogle hygger sig med ordnede arbejdsmarkedsforhold, kæmper mange lønmodtagere en daglig kamp for tålelige løn- og arbejdsforhold. For dem er fagbevægelsen ikke til nogen nytte.
Den danske model er slidt fuldstændig ned. Flere og flere kæmper alene. For dem er fagbevægelsen ikke til nogen nytte.
Det er problematisk, når éns selvbillede bliver defineret ud fra psykiatriske eller psykologiske termer.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes