Kulturministeren: Vi må ikke vakle i forhold til Rusland
Fordi sport og politik hænger sammen i Rusland, og Putin bruger sportsfolkene til propaganda, kan jeg ikke se for mig, at russiske atleter reelt kan deltage som helt neutrale.
Fordi sport og politik hænger sammen i Rusland, og Putin bruger sportsfolkene til propaganda, kan jeg ikke se for mig, at russiske atleter reelt kan deltage som helt neutrale.
85 procent af danskerne vil have, at staten skal inddrive al gæld. Det er bare at få gang i inddrivelsen, mener finansøkonom Klaus Folmann.
Området er en gammel losseplads, og der findes ingen klar dokumentation af, hvilke typer affald der er efterladt. De poreluftprøver, som By & Havn har fået foretaget, tegner et billede af netop en sprængfarlig cocktail af gift.
Det israelske forår har brug for en håndsrækning. Biden og europæiske ledere må højt og lydeligt støtte de demokratiske krav til Netanyahus højreradikale regering.
Det bliver vanskeligt at hæve de højtuddannedes produktivitet, løn og beskæftigelse, hvis det er det, regeringen ønsker.
En dansk engelsklærer bad mig trække min bog tilbage. Det fik mig til at tænke, hvor galt det kan gå, når lærere bliver for ensporede, og hvilke konsekvenser det kan have for eleverne.
Hvis vi vil opnå anerkendelse for vores arbejde, kræver det, at vi pædagoger bliver bevidste og anerkendende omkring vores egen værdi.
Statsministeriet mener sig berettiget til at fjerne pletterne fra sin departementschefs CV.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes