Debat
Endnu en fiasko vil være et utåleligt nederlag for kulturlivet og ministeren selv
Museumsreform bliver afgørende for kulturen.
Vi er helt uenige, når de siger, at det jo bare er leg, der er flyttet ind på skærmen
Den digitale udvikling er ikke en naturkraft, men noget menneskeskabt. Vi kan og skal drøfte, hvordan vi regulerer det, så det ikke ødelægger vores børns liv. Her er vores bud.
Vi er helt uenige, når de siger, at det jo bare er leg, der er flyttet ind på skærmen
Den digitale udvikling er ikke en naturkraft, men noget menneskeskabt. Vi kan og skal drøfte, hvordan vi regulerer det, så det ikke ødelægger vores børns liv. Her er vores bud.
Der er gang i noget, som den norske psykolog Sissel Gran kalder ‚alderdomspubertet‘. Det er perfekt
De gamle gider ikke rykke frivilligt ind i skammekrogen og holde kæft længere – nu bliver de oldfluencere og deltagere i debatten. Sikke en befrielse.
Medvirkende i dokumentaren ‚De umyndige‘: Jeg ligger vågen om natten med ptsd. Og jeg var endda heldig
Vi skriver dette indlæg på vegne af alle udsatte børn og unge. Os, der ligger vågne med ar, som systemet ofte afviser, men som vi lever videre med.
Medvirkende i dokumentaren ‚De umyndige‘: Jeg ligger vågen om natten med ptsd. Og jeg var endda heldig
Vi skriver dette indlæg på vegne af alle udsatte børn og unge. Os, der ligger vågne med ar, som systemet ofte afviser, men som vi lever videre med.
Professor emeritus: Minksagen skriger på en række juridiske tiltag
Mette Frederiksens påstand om, at der ikke træffes beslutninger i ministerudvalgene, er vel manet i jorden, ligesom hendes forsøg på at gøre en ulovlighed til en ’hjemmelsudfordring’ er det.