Politiken mener: Regeringens budskab er mudret. Tal nu uddannelse op
Regeringen bør tale al uddannelse op.
Vi unge lever i en tid, hvor vi bliver ramt af stress og andre psykiske lidelser, mere end nogensinde før. Jeg har selv oplevet det på egen krop, men jeg er ikke den eneste. Mit spørgsmål er, hvordan det kan være, at så mange unge mennesker rammes af m…
Vi unge lever i en tid, hvor vi bliver ramt af stress og andre psykiske lidelser, mere end nogensinde før. Jeg har selv oplevet det på egen krop, men jeg er ikke den eneste. Mit spørgsmål er, hvordan det kan være, at så mange unge mennesker rammes af m…
At kalde Putins regimente ’fascistisk’ er polemik: Vi vender kanonen om mod manden, der selv ser fascister, hvorhen han retter sit blik.
Har de iranske kvinders kamp mod obligatorisk islamisk påklædning relation til omverdenen og den hjemlige debat?
Det er på tide, at offentlighedsloven revideres. Ikke mindst for at undgå politisk pres på embedsapparatet. Det er vigtigt for demokratiet.
Vi er i dag underlagt et system, som suverænt bestemmer over os, og systemet vokser og sluger os. Individualitet og menneskelighed er blevet fremmede begreber.
Vi er i dag underlagt et system, som suverænt bestemmer over os, og systemet vokser og sluger os. Individualitet og menneskelighed er blevet fremmede begreber.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes