Har vi glemt, at der også er brug for almene studenter?
Vi skal have flere erhvervsuddannede, men vejen dertil er ikke at nedgøre en anden gruppe unge og deres valg.
Vi skal have flere erhvervsuddannede, men vejen dertil er ikke at nedgøre en anden gruppe unge og deres valg.
Ideen om, at vi mennesker besidder en fri vilje og er moralsk ansvarlige for vores handlinger, udgør grundstenen for hele vores samfundsopbygning og ikke mindst legitimeringen af uligheden omkring os. Problemet er bare, at vi tager fejl.
Hvis regeringens klimastrategi skal lykkes, skal man især have fokus på regulering af landbruget, fangst og lagring af CO2 og afgiften i industrien.
Sociologen Rasmus Willig er i gang med en rendyrket skræmmekampagne.
Små animationsfilm kan hjælpe den digitale underklasse ind i fællesskabet.
Bliver det foreløbige udkast vedtaget, vil EU klassificere mere end 7.000 kulsorte Airbus-fly som ’grønne’.
Nikotin skal reguleres langt mere nidkært.
I mere end tre tusinde år har vi beruset os i øl og vin, uden at samfundet af den grund er gået i opløsning. Det er snarere sådan, at samfundet og de sociale fællesskaber ville være gået til grunde uden drikkelaget.
Hvordan skulle jeg blive yderligere motiveret til at komme i arbejde, fordi min økonomi kommer til at vælte?
Hvordan skulle jeg blive yderligere motiveret til at komme i arbejde, fordi min økonomi kommer til at vælte?
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes