Marcus Rubin: Skyggearbejde er det moderne livs plage
Virksomheder og det offentlige har reelt udliciteret en stor del af de sure opgaver til alle os andre. Det er hverken rimeligt eller effektivt, skriver Marcus Rubin i denne Signatur.
Virksomheder og det offentlige har reelt udliciteret en stor del af de sure opgaver til alle os andre. Det er hverken rimeligt eller effektivt, skriver Marcus Rubin i denne Signatur.
Der er mange tilhængere af kønskvoter i kommercielle bestyrelser, der påstår, at det er god forretning. Men det er slet ikke det, forskningen siger.
Mine alt for mange ejendele rodfæster mig i et liv, hvor jeg ingen andre rødder har.
Mine alt for mange ejendele rodfæster mig i et liv, hvor jeg ingen andre rødder har.
Der er sket noget livsfarligt og epokegørende i Danmark i løbet af det seneste år, skriver Thomas Bredsdorff i denne kommentar.
»(…) en ny epoke i dansk politik; en era, hvor en flertalsregering vælger at stå igennem små udbrud af folkelig modstand, for at gennemtrumfe det liberale reformprogram, som Lars Løkke nu har overbevist Mette Frederiksen om«, skriver Lars Trier Mogen…
Fornuftig inflationspakke trods uheldig timing.
Fornuftig inflationspakke trods uheldig timing.
Miljøomkostningerne ved den økonomiske aktivitet bliver trukket klart frem i lyset, og på den måde kan vi se, hvorvidt og i hvilket omfang bnp-væksten sker på bekostning af miljø og klima. Og fremhæve værdien af at investere i et bedre miljø.
Miljøomkostningerne ved den økonomiske aktivitet bliver trukket klart frem i lyset, og på den måde kan vi se, hvorvidt og i hvilket omfang bnp-væksten sker på bekostning af miljø og klima. Og fremhæve værdien af at investere i et bedre miljø.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes