Michael Seidelin: Europæerne vender ryggen til politikere, som ikke længere vil lytte
Danskere, franskmænd og briter er sure over politikere, som handler hen over hovedet på dem.
Danskere, franskmænd og briter er sure over politikere, som handler hen over hovedet på dem.
Jordskælv afslører, om magthaverne er kompetente eller uduelige. Er det sidste tilfældet, kan det både føre til krav om demokratisering eller til øget undertrykkelse.
Smartphones er vanedannende ligesom så meget andet, f.eks. alkohol og nikotin. Lad os få det ud af skoleklasserne, så de unge kan koncentrere sig igen.
Jeg vil mene livets afslutning skal være en positiv ting. Ikke nødvendigvis noget, vi skal glæde os til, men i hvert fald ikke frygte.
Jeg vil mene livets afslutning skal være en positiv ting. Ikke nødvendigvis noget, vi skal glæde os til, men i hvert fald ikke frygte.
Over for Israel fører Danmark en politik, der hverken afspejler virkeligheden eller bygger på vores værdier.
Regeringen er på vildspor, når den postulerer, at der er økonomisk behov for at afskaffe store bededag for at løfte arbejdsudbud og råderum. Drop nu billedet af den brændende økonomiske platform, og giv os et ’kasseeftersyn’.
Set med juridiske briller er det mit gæt, at undersøgelsen om Samsam-sagen ikke kommer ret langt. Alligevel er undersøgelsen interessant.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes