Debat
Du bliver nødt til at svare på spørgsmålet: Må dit hjerte leve videre i en anden krop?
Organdonation skal være et assisteret tilvalg.
Der findes en simpel, men svimlende generøs gerning, som alt for få af os gør
Organdonation skal være et assisteret tilvalg.
Kald mig bare gammeldags: Kvinder gør rigeligt med samfundstjeneste
Hvornår begynder vi som samfund at forstå, at reel ligestilling kræver forskellige vilkår og muligheder?
Jes Stein Pedersen: Det er det, vi forlanger, Mette Frederiksen
Vor tid mest akutte politiske opgave er at forvandle vaklende velfærd til grøn gensidighed. Skuf os ikke, SVM.
International dommer: Det bliver svært at få fred og et retsopgør i Ukraine. Meget, meget svært
Hvordan – og på hvilke betingelser – kan krigen i Ukraine bringes til ophør? Der er særligt tre problemstillinger, der trænger sig på. Den ene er selve fredsslutningen; den anden er det efterfølgende retsopgør, og den tredje er genopbygningen af Ukrain…
International dommer: Det bliver svært at få fred og et retsopgør i Ukraine. Meget, meget svært
Hvordan – og på hvilke betingelser – kan krigen i Ukraine bringes til ophør? Der er særligt tre problemstillinger, der trænger sig på. Den ene er selve fredsslutningen; den anden er det efterfølgende retsopgør, og den tredje er genopbygningen af Ukrain…
Skoleelev: Vi kender det alle. Du kommer cyklende, og pludselig ser du ham. Cykelstiens uofficielle leder
Her på det seneste har jeg flere gange været offer for midaldrende mænd, der cykler rundt på racercykler og synes, at de selv er cykelstiens konger.
Skoleelev: Vi kender det alle. Du kommer cyklende, og pludselig ser du ham. Cykelstiens uofficielle leder
Her på det seneste har jeg flere gange været offer for midaldrende mænd, der cykler rundt på racercykler og synes, at de selv er cykelstiens konger.