Dagens tegning: DANGER!
PFAS er bare ét af mange giftige kemikalier, vi omgiver os med, og som ophobes i kroppen.
PFAS er bare ét af mange giftige kemikalier, vi omgiver os med, og som ophobes i kroppen.
Og mere fællesskab. Men lad skolerne styre.
Patrick Bateman blev engang betragtet som Wall Street-kapitalismens psykopatiske ansigt. Nu er han blevet en rollemodel for en ung generation af TikTok-brugere.
Jeg indledte en kampagne for at sætte forskningen fri. Det fik ledelsen til at true og chikanere mig. Nu har jeg sagt op for at slippe fri fra den tyranniske ledelse.
»Nå«, siger de mange velmenende mennesker, jeg har mødt siden Mette Frederiksens nytårstale: »Er mesterlæren på vej tilbage?«. Men her må jeg lige understrege, at mesterlæren aldrig har været væk.
Elevers engagement og indsats bør være en del af bedømmelsen i højere grad, end tilfældet er i dag.
Skiferien er en del af fransk kultur. Men nu er den truet af klimaforandringerne, og ’sneindustrien’ skal genopfinde sig selv.
Skiferien er en del af fransk kultur. Men nu er den truet af klimaforandringerne, og ’sneindustrien’ skal genopfinde sig selv.
Problemet med manglende håndværkere vil kun vokse, hvis vi fortsætter, som vi hidtil har gjort.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes