Socialrådgiver: Det er absolut ikke noget at være stolt over, Mette Frederiksen
Statsministeren er stolt af regeringens nye socialpolitik, som skal baseres på værdighed. Desværre er der intet, som tyder på, at den bliver til virkelighed.
Statsministeren er stolt af regeringens nye socialpolitik, som skal baseres på værdighed. Desværre er der intet, som tyder på, at den bliver til virkelighed.
Hele mit lange liv har jeg været tavs om det, jeg blev udsat for, mens jeg var under børneværnet. Men nu vil jeg ikke længere tie stille.
Hele mit lange liv har jeg været tavs om det, jeg blev udsat for, mens jeg var under børneværnet. Men nu vil jeg ikke længere tie stille.
Lige nu fylder Putin og Europa alt i debatten om sikkerhedspolitik. Men der er faktisk en anden region, der bliver helt afgørende for Danmarks sikkerhedspolitik i de kommende år.
Lige nu fylder Putin og Europa alt i debatten om sikkerhedspolitik. Men der er faktisk en anden region, der bliver helt afgørende for Danmarks sikkerhedspolitik i de kommende år.
Vi kommer ikke alkoholmisbrug til livs, før vi har skabt et samfund, det er til at holde ud at være i for alle, også de svage.
Verdens befolkning er i stigende mistrivsel. Grundene er mange og meget forskellige landene imellem. Men fælles er, at politikerne har været alt for lidt interesserede i, hvordan deres borgere egentlig går og har det, siger Jon Clifton, der er ceo hos …
Minkerhvervet er tilbage og dermed dyrplagernes chance for den helt store milliardgevinst endnu en gang.
Gør både danskerne og klimaet en tjeneste, og indfør en fast lav pris på offentlig transport.
Også Danmark bidrager til ulighedsfiaskoen.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes