Virksomhedsejer: Vi har en galoperende stressepidemi, og så vil regeringen have os til at arbejde mere?
Jeg er arbejdsgiver, og jeg siger nej til at afskaffe store bededag som fridag.
Jeg er arbejdsgiver, og jeg siger nej til at afskaffe store bededag som fridag.
Tyske jurister diskuterer nytten af selvovervindelse, skriver Peter Wivel i denne Signatur.
I dag fylder Johannes V. Jensen 150 år. Manden, der skrev 1900-tallets bedste roman og fik nobelprisen, var ikke bare skønlitterær forfatter, men en flittig debattør, der har rekorden for flest Kroniker her i avisen. Og han har noget at sige om nutiden…
Hvorfor taler vi ikke om, at børn skal kunne tage stilling til, om de vil være en del af den digitale verden, før de indgår i den?
Under den seneste valgkamp talte vi en masse om TikTok. Og det var der en god grund til.
Under den seneste valgkamp talte vi en masse om TikTok. Og det var der en god grund til.
Er unges stigende mistrivsel en konsekvens af samfundets stigende pres, eller er ungdommen offer for sin egen frygt for at se livet i øjnene? Debattørerne strides indædt, men sagen er, at begge sider har ret. Psykiske problemer er nemlig meget mere kom…
Jakob Elleman-Jensen Lars Løkke Rasmussen Mette Frederiksen – om beklagelserne over store bededag.
Hvis vi vil unges mistrivsel til livs, er vi nødt til at finde langsigtede løsninger, som kan skabe en reel forandring.
Hvis vi vil unges mistrivsel til livs, er vi nødt til at finde langsigtede løsninger, som kan skabe en reel forandring.
Copyright © 2026 | WordPress Theme by MH Themes